Od 16. juna 1992. godine, kada je osnovana rešenjem tadašnje Narodne banke Jugoslavije, Banka je prošla kroz velike izazove vremena i danas postala tražen i respektabilan partner na finansijskom tržištu Srbije.
Banka je počela da posluje pod nazivom MB ASI banka D.D. da bi 30. juna 1995. godine, u skladu sa izmenama zakonske regulative, preregistrovana u akcionarsko društvo, odnosno ASI banku A.D.sa 190 akcionara.
Pod sadašnjim imenom, Univerzal banka A.D. Beograd, posluje od 1. juna 1997. godine. Razvoj poslovne mreže, otvaranjem filijala Banke i u unutrašnjosti Srbije, počeo je krajem 1993. godine, kada su otvorene filijale u Vranju i Prištini. Dozvola za poslove platnog prometa i kreditnog poslovanja sa inostranstvom (tzv. Veliko ovlašćenje) dobijena 16. maja 1995. godine, kada je Banka počela samostalno da obavlja ove poslove. Od januara 2003. godine Banka obavlja poslove platnog prometa u zemlji, a od početka januara 2006. godine na Beogradskoj berzi počelo je trgovanje akcijama Banke. Tokom 2006. godine, Banka je obezbedila uslove za dobijanje sertifikata međunarodnog sistema kvaliteta ISO 9001:2000, koji je i dobijen početkom 2007. godine. Od 2010. godine, Banka ima Sertifikat sistema kvaliteta ISO 9001:2008.
Od početka svog postojanja Banka je uredno usaglašavala organizaciju i normativna akta, veličinu i strukturu kapitala i ostale pokazatelje kvaliteta i usklađenosti poslovanja sa propisima.
U uslovima snažne konkurencije, kako domaćih tako i stranih banaka, Banka uspeva da ostvaruje svoje razvojne planove, jača potencijale, povećava broj komitenata i širi mrežu filijala i ekspozitura.
Danas, sa svojim organizacionim jedinicama, Univerzal banka je prisutna u preko 30 gradova Srbije, ima više od 460 zaposlenih. Kontinuitet uspešnih poslovnih rezultata i afirmisanje visokih etičkih standarda ne prolazi nezapaženo, tako da je Banka dobitnik mnogobrojnih domaćih i međunarodnih priznanja. Svoj razvoj Banka gradi na bazi visokostručnih kadrova, najmodernijih informatičkih tehnologija i stečenog velikog ugleda koji ima kod privrede i građana.
Posetite naše ekspoziture, kontaktirajte nas putem nekog od brojeva telefona...
Od 2007. godine Banka poseduje Sertifikat ISO 9001:2000, a od 2010. Sertifikat sistema kvaliteta ISO 9001:2008.
koji Vam omogućava da putem Interneta pristupite banci nezavisno od vremena rada banke 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji.
Univerzal banka a.d. Beograd nagrađena je zbog izuzetnih rezultata i posebnog doprinosa u razvoju privrede Beograda i Srbije.